نویسنده = ادیب، یوسف
بررسی جایگاه برنامه درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در کتب فارسی دوره‌ی ابتدایی با تکنیک آنتروپی شانون

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مرداد 1402

10.48310/pma.2023.2974

وریا نوروزی؛ یوسف ادیب؛ جهانگیر یاری؛ رحیم بدری گرگری


طراحی الگوی آزادسازی برنامة درسی دورة ابتدایی: یک پژوهش کیفی

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 423-387

10.48310/pma.2023.2862

رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب